شرایط و قوانین استفاده از خدمات فرش کاشان
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فرش ماشینی کاشان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های شرکت صنایع کاشان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشرخواهد می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فرش کاشان اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فرش کاشان استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فرش کاشان ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که شرکت فرش کاشان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد شرکت فرش کاشان برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فرش کاشان را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
کارخانه فرش کاشان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
کارخانه فرش کاشان متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از فروشگاه فرش کاشان ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش درروز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فرش کاشان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

ارسال محصولات فرش ماشینی کاشان برای کاشان , قم و تهران درب منزل به صورت رایگان صورت می گیرد و برای سایر شهرها تا باربری شهر مقصد رایگان است.

پرداخت وجه سفارشات پس از تحویل خواهد بود و 30 روز مهلت تست برای انها در نظر گرفته شده است.

محصولاتی که در قسمت مشخصات شامل 10 سال گارانتی کیفی ذکر از نظرکیفیت الیاف و ماندگاری رنگ و بافت تضمین میگردد.

آمارگیر وبلاگ