ادرس کانال کارخانه فرش کاشان

کانال کارخانه فرش کاشان

پیج فرش کاشان

 

اینستاگرام کارخانه فرش کاشان :

 

FARSHEKASHANCO@

برای ورود به صفحه اینستاگرام کارخانه فرش کاشان پس از ورود به اینستاگرام از قسمت جستجو ای دی فوق را به همراه @ وارد فرمایید.

 

تلگرام کارخانه فرش کاشان :

 

FARSHEKASHANCO@

شایان ذکر است شرکت صنایع فرش کاشان در شبکه های اجتماعی هیچ گونه فعالیت مربوط به فروش فرش ندارد و لینک های فوق فقط جهت اطلاع رسانی میباشد. کلیه صفحات مجازی از قبیل اینستاگرام و تلگرام غیر ازآدرس فوق هیچ ارتباطی با شرکت فرش کاشان نداشته وهیچ گونه مسولیتی در قبال خریدهایی که از این گونه پیجها صورت می گیرد متوجه این شرکت نمی باشد.

 

 

مشاوره خرید فرش 

 

جهت اطلاع از شرایط خرید و قیمت ها و همینطور دریافت اطلاعات در مورد هر فرش می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید برای این منظور تلفنهای مشاوره در قسمت تماس با ما ذکر شده است/ 

 

 

سوالات متداول

تلاش کرده ایم که انتخاب و خرید فرش از کارخانه در وب سایت کارخانه فرش کاشان به آسانی صورت پذیرد، بدین منظور در این وب سایت امکان دسترسی بدون پیچیدگی به تمامی محصولات فراهم شده است .تصاویر فرش ها بدون ویرایش اضافی، و کاملا طبیعی می باشد. خرید مستقیم فرش با پرداخت بیعانه و پرداخت مبلغ پس از تحویل از دیگر ویژگی های سیستم فروش اینترنتی فرش در این سامانه است.
فرش های کاشان عرضه شده در این سامانه بعد از گذراندن 3 واحد کنترل کیفیت و سلامت راهی بازار فروش می شوند و دارای ضمانت نامه کیفی به مدت 10 سال از بابت تغییر رنگ و افت شفافیت ، تغییر شکل ظاهری ، کوبیدگی الیاف ، حرارت های غیر مستقیم شدید می باشد و می توانید برای استفاده 30 سال روی فرش حساب باز کنید. همچنین تا 30 روز در صورت وجود مشکل امکان مرجوعی و تعویض آن وجود دارد.
محصولات اصیل فرش کاشان با استفاده از به روز ترین ماشین آلات بافندگی فرش (وندویل بلژیک ) تولید می شوند ، علاوه بر آن به سبب حجم تولید و دسترسی آسان تر به مواد اولیه از قیمت مناسب تری برخوردار است . تنوع طرح فوق العاده و تقریبا ماهانه چند نقشه فرش جدید معرفی می شود . خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات از دیگر دلایل انتخاب فرش کاشان است.
صنایع فرش کاشان با سیستم حمل و نقل داخلی ، فرش ها را برای کاشان ،قم ، تهران ، هومه تهران و کرج ارسال درب منزل می نماید و برای شهرستان ها با قرار داد با شرکت های معتبر حمل و نقل فرش ها ارسال می شوند .تمامی محصولات ارسالی شامل بیمه نامه بوده و صحیح سالم بدون عیوب بسته بندی و کیفی تحویل خواهد شد.
Captcha

آمارگیر وبلاگ